Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 26., kedd

9. kritika

It's me: Glóri

Cím: Nem igazán tudok mit írni a címről, egyszerűen csak tetszik. Találó.
Prológus: Nem találtam, ami kicsit elkeserített, mert a prológus rész vezet be minket a történetbe, ott találjuk meg a történet előzményét.De végül is a történet ennek ellenére is jó volt.
Történet: Nekem kicsit sablonos, és hasonlít az Szjg-hez, ami nem feltétlenül baj, nekem például így tetszett. De lehet,hogy másnak ez probléma lesz. Ez egy tipikus tinilány történet, és nekem pont így volt jó.
Szereplők: Na a szereplőket nagyon eltaláltad! Glóri pontosan úgy néz ki mint én, és pontosan ugyanilyen az én bátyám is, mint az övé, ami különösen tetszik. A báty a kedvencem, későbbiekben belerakhatnád kicsit többször is a történetbe, hogy jobban megismerjék az olvasók.
Helyesírás: Nem vettem észre semmilyen helyesírást amiért 5*-ös.
Tanács: Azon kívül, hogy nekem kicsit sablonosnak tűnik a sztori, nagyon tetszik. Nem volt olyan rész amit tovább ugrottam volna, minden sora tetszett. Amin szerintem változtathatnál, hogy rakj bele néhol egy-két csavart, hogy ez ne az a tipikus lány a gimiben sztori legyen.

Sok sikert a továbbiakban! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése