Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 26., kedd

8. kritika

Titkok és Hazugságok

Cím: Tetszik! A történet és a szereplők azonosulnak a címmel.
Prológus: Hiányoltam a prológus részt. Általában ez minden blognál van, de a tiédben nem találtam. Vagy az lett volna az, amit a cím alatt olvastam?
Történet: Elsőre azt hittem, hogy ez valami Pretty Little Liars utánzat lesz, mert a név is hasonló és a főszereplő Lucy Hale. De hála nem így történt. A történet első része számomra unalmas volt, sablonos. A lány új iskolába megy, ott van az exe, az exe csaja féltékeny... stb. De aztán a második rész megtetszett. Különösen a végén, annál a bizonyos telefonhívásnál.
Szereplők: Személyes kedvencem Ricsi, ne kérdezd miért, tetszik a karaktere. Alapvetően tudom, hogy nem jó ember még is érdekesnek találom, ami kíváncsivá tesz. De persze ott van Tomi, akinek a karaktere szintén tetszik, mert szerethető, és gondoskodik Rebekáról.
Helyesírás: Néhány helyen betűkihagyást veszek észre, de több hibát nem találok.
Tanács: Próbálj kicsit több fordulatot beletenni a történeteidbe,ezzel érdekesebbé tudod tenni Rebeka hétköznapjait! És amit még leírnék, hogy tudom, nem szoktunk kinézetet véleményezni, de én kicsit változtatnék a betű színén, illetve a hátteren.

Sok sikert a további részekhez, és a blogíráshoz! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése