Rólunk Rendelj! Kritikák Ajánlók Könyvkritika Starbucks Frappuccino

2014. augusztus 27., szerda

11. kritika

#11 My Modell Life

Cím: Elég egyértelmű, hogy egy lányról fogunk olvasni, aki modellként dolgozik. Találó, de átlagos, semmi különleges nincs benne.
Prológus: Mivel nincs, így a Bevezetőről fogok írni pár sort. Tartalma lényegében csak Dorina által megfogalmazott ismertető, saját magáról. Bevezető gyanánt én a történetről írtam volna, hogy egy kis fogalma legyen az olvasónak a lánnyal történt dolgokról.
Fülszöveg: Az oldalt lévő szaggatott vonalas szövegdobozban lévő sorok nem fűződnek a történethez, szóval erről nem írok semmit.
Történet: Nem is tudom, az első 3 rész elolvasása után úgy éreztem, mintha az Amerika következő topmodelljéből merítettél volna ihletet. Nem vagyok nagyon jártas a modellek életében, tehát így nem tudom, hogy így szokott-e működni, hogy a lányok egy hotelban laknak, stb. A sorozatban volt így, szóval ezért vettem észre a párhuzamokat. Ahogy tovább olvastam a részeket, az a benyomásom támadt, hogy a cím egyáltalán nem foglalja magába az eseményket. Többet írsz Dorina és Adam kapcsolatáról, mint a munkájáról. Ez persze nem baj, csak a cím így kicsit becsapós. A történetről még azt szeretném megjegyzeni, hogy nekem kicsit abszurd.[Spoiler] Chuck Dorka exe, utána pedig az új pasijával és az exével megy dupla randira? Kicsit soknak gondoltam ezt az ötletet, ahogy azzal sem értek egyet, hogy az események villámgyorsan történnek. Egy szerelemhez kialaulásáshoz -szerintem- nem elég 3 randi. Túl gyorsan viszel bele mindent a sztoriba. Továbbá számomra kicsit laposnak hatott az egész, egyik történés sem lepett meg.
 Helyesírásod rendben van, pár helyen találtam csak gépelési hibát, szóismétlés viszont többször is előfordult. Egy dolgot emelnék ki. ne használj hangulatjeleket, mert nem illenek egy történetbe! Mondataid rövidek, ami több helyen zavaró, próbálj meg kerekebb mondatokban fogalmazni.
Szereplők: Dorina karaktere egyáltalán nem tetszik. Valahogy olyan szélsőséges nekem az egész lány és a megnyilvánulásai egyáltalán nem egy 20 éves lányé, hanem kb. a 16 évesek szoktak így viselkedni.
Vanessa-ról ugyan ez a véleményem és a két lány személyisége szerintem nagyon hasonlít.
Chuck elég erőteljes személyiséget tudhat magáénak, belőle még sok jó és meglepő dolgot ki lehet hozni.
Adam pedig az ellentéte, kicsit lapos és egyáltalán nem rosszfiús.

Összeszedtem pár tanácsot, reméle segíteni fog.
- Próbálj hosszabb mondatokban fogalmazni, ha így teszel a történet sokkal olvashatóbb lesz.
- Figyelj a karakterek formázásában arra, hogy kicsit jobban illeszkedjenek korukhoz.
- Tagold bekezdésekre a részt, így átláthatóbb és esztétikusabb megjelenése lesz.

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást! :) xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése